Filtrowanie
Książki o mediach
Liczba produktów: 124
Archeologia mediów - O głębokim czasie technicznie zapośredniczonego słuchania i widzenia
56.97
Książki
Oficyna Naukowa
56,97 zł
Medialne fiasko zjednoczenia? - Media opiniotwórcze w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
39.69
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
39,69 zł
AUDIOWIZUALNOŚĆ I MIMETYKI PRZESTRZENI. Media - Narracja - Człowiek
33.66
Książki
Oficyna Naukowa
33,66 zł
Medialne lwy dla rekinów biznesu - Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
47.33
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
47,33 zł
Rekiny biznesu w mediach - Sztuka tworzenia profilu publicznego
34.83
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
34,83 zł
Panie Prezydencie, Monsieur le Président? Formy adresatywne w polskim i francuskim dyskursie polityczno-medialnym
37.81
Język francuski
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
37,81 zł
Wykłady z filozofii mediów - Podstawy nauk o komunikowaniu
85.98
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
85,98 zł
Wpływ nowych mediów na przemiany polityczne wybranych państw Bliskiego Wschodu na przykładzie Arabskiej Wiosny
37.81
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
37,81 zł
Facebook w szkolnej ławce - Media społecznościowe a edukacja polonistyczna
26.9
Książki
Universitas
26,90 zł
Content marketing i social media - Jak przyciągnąć klientów
66.65
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
66,65 zł
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
41.9
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
41,90 zł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
76.3
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
76,30 zł
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej - Regulacje struktura przemiany
26.9
Książki
Universitas
26,90 zł
Współczesny świat dziecka - Media i konsumpcja
36.35
Pedagogika
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
36,35 zł
Recepcja mediów 6 Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej
35.4
Książki
UMCS
35,40 zł
Wolność wypowiedzi a ochrona dóbr osobistych i prywatności uczestników medialnych kampanii wyborczych w Stanach Zjednoczonych Ameryki
44.1
Polityka
Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy
44,10 zł
Dziennikarz, mediaworker, influencer - O kontekstach dziennikarskiej profesji
23.05
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
23,05 zł
Przenikanie mediów - Ewolucja mediów a przemiany ładu społecznego
106.63
Socjologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
106,63 zł